Quandu u nostru almacenamentu cumencia à esce, a prima cosa chì vene in mente hè di sguassà alcune cose è liberà più spaziu in Mac. A maiò parte di noi sguassate i fugliali chì avemu avutu cunservatu per fà più almacenamentu in u nostru Mac. Ancu s'è vo ùn vulete sguassà alcunu schedariu, ùn avete micca scelta quandu u vostru Mac hè pienu di gigabytes. Ma sapete chì pudete fà parechji gigabyte di spaziu in u vostru Mac senza avè da sguassà i vostri schedarii valutati? Se ùn cunnosci micca, a bona nutizia hè chì pudete sguassà a cache in u vostru Mac invece di qualchi schedarii impurtanti. In questu articulu, vi mustraraghju ciò chì sò i dati in cache, cumu si sguassate i schedarii di cache in Mac, è cumu si sguassate i fugliali di cache in i navigatori chì stai usando.
Chì sò i dati in cache?
Chì sò i cache in Mac? I dati in cache sò solu i fugliali, l'imaghjini, i script, è altri fugliali media almacenati in Mac da siti web o app. Questa rispunsabilità di cache hè di assicurà una entrata faciule per carica un situ web o lancià una app quandu pruvate d'accede di novu. A bona nutizia hè chì nunda ùn succederà se sguassate i dati in cache. Una volta sguassate i dati in cache, si ricreerà ogni volta chì accede à u situ web o l'app torna. Ci sò circa trè tippi principali di fugliali cache chì pudete pulisce in Mac: cache di u sistema, cache di l'utilizatori (cumprese a cache di l'app è a cache DNS) è a cache di u navigatore.
Cumu sguassà i dati in cache in Mac
Comu l'aghju dettu, vale a pena sguassà i dati in cache in Mac. I dati in cache occupanu spaziu innecessariu in u vostru Mac, è sguassate probabilmente vi aiuterà à accelerà u vostru Mac. Ci hè dui manere chì pudete sguassà u vostru cache. Pudete aduprà MacDeed Mac Cleaner per sguassà automaticamente a cache in u vostru Mac. Si pò facirmenti sguassate i schedari spazzatura di u sistema, logs di sistema, cache app, cache navigatore, è altri schedari tempuranee in Mac. Questu hè u modu più efficau per pulizziari Mac, ottimisimu Mac, è accelerà Mac in pochi seconde.
Cumu sguassà i fugliali di cache in Mac in un clic
Quandu avete aduprà vechji MacBook Air, MacBook Pro, o iMac, ci sò un gran numaru di schedarii di cache in u Mac è rallenta u vostru Mac. Pudete sceglie MacDeed Mac Cleaner per caccià i fugliali di cache in Mac in una manera simplice, chì vi piglia seconde per sguassà i cache. È ùn avete micca bisognu di circà tutti i vostri dischi duru Mac per i schedarii di cache.
1. Stallà Mac Cleaner
Scaricate Mac Cleaner (gratuitu) è stallà lu in u vostru Mac.
2. Clear Cache Files
Pudete selezziunà Smart Scan in u menù di manca è cumincià à scansà. Dopu à scanning, vi ponu cliccà Review Details à verificà tutti i schedari è sceglie System Cache Files è User Cache Files à sguassà.
3. Clear Browser Cache
Per sguassà e cache di u navigatore, pudete sceglie Privacy per circà tutte e cache di u vostru navigatore è e tracce di privacy in u vostru Mac. E poi cliccate Pulizia.
Cumu sguassate i schedarii di cache in Mac manualmente
A seconda manera di sguassà a cache di l'utilizatori hè chì pudete pulisce a cache di l'utilizatori manualmente. Segui i seguenti passi è sguassate i vostri dati in cache da sè stessu.
Passu 1 . Aprite u Finder è selezziunate " Andà à u cartulare ".
Passu 2 . Scrivite in " ~/Biblioteca/Caches "e appughjà enter.
Passu 3 . Sè vo site a paura di perde qualcosa impurtante o ùn avete micca fiducia in a prucedura, pudete copià tuttu in un altru cartulare. Ùn pensu micca chì hè necessariu perchè chì hè u puntu? Sguassate u cache per liberà u spaziu è occupanu quellu spaziu cù a stessa cache solu sta volta in un cartulare sfarente.
Passu 4 . Sguassate ogni cartulare passu à passu finu à ottene abbastanza spaziu chì vulete. U megliu modu hè di chjarificà ciò chì hè in i cartulare invece di sguassà i cartulare sanu.
Hè impurtante di sviutata u Trash dopu à sguassà i dati in cache. Questu hà da assicurà chì avete u spaziu chì avete intenzione di ottene. Dopu à sviutata u Trash, ripigliate u vostru Mac. Riavvia u vostru Mac elimina i detriti ingombrati chì occupanu sempre spaziu.
Cumu sguassate a cache di u sistema è a cache di l'app in Mac
Queste dati in cache sò generalmente creati da l'applicazioni in esecuzione in u vostru Mac. A cache di l'app aiuta l'app carica più veloce ogni volta chì pruvate d'accede. S'ellu avete bisognu di u cache di l'app o micca, hè di voi, ma sguassate ùn significa micca chì affetterà u rendiment di l'app. L'eliminazione di a cache di l'app hè fatta quasi a stessa manera di sguassà a cache di l'utilizatori.
Step 1. Open Finder è sceglie u cartulare Go.
Step 2. Selezziunà u cartulare vai è tippu in a biblioteca / cache.
Step 3. Entra in u cartulare di l'app chì vulete sguassà u cache di l'app è sguassate tutti i dati in cache in u cartulare.
Nota: micca tutti i cache di l'app ponu esse sbulicati in modu sicuru. Certi sviluppatori di app conservanu infurmazioni impurtanti di l'utilizatori nantu à i cartulare di cache. Allora aduprà Mac Cleaner per sguassà i fugliali di cache in Mac seria una scelta megliu.
Avete da esse attentu quandu sguassate u cache di l'app perchè certi sviluppatori di l'app mantenenu dati impurtanti nantu à u cartulare di cache è sguassate pò purtà à u cattivu rendimentu di l'app. Cunsiderate a copia di u cartulare in un altru locu, sguassate u cartulare di cache di l'app è se l'app funziona bè, sguassate ancu u cartulare di salvezza. Assicuratevi di sviutata u Trash dopu avè eliminatu a cache di l'app.
Cumu sguassà a cache in Mac Safari
Sguassà i dati in cache in Safari hè simplice quant'è sguassate a cache di l'utilizatori. Segui i passi è sguassate a cache in u vostru Safari.
- Cliccate nant'à Safari è sceglie Preferenze .
- Una finestra appariscerà dopu chì sceglite Preferenze. Sceglie u Avanzatu tab.
- Attivà u Mostra menu Sviluppu in a barra di menu.
- Andà à Sviluppà in a barra di menu è sceglite Cache vuote .
Avà avete eliminatu cache in Safari. Tutti i vostri logins auto è i siti web previsti in a barra di indirizzu seranu sbulicati. Dopu avè sbulicatu, duvete chjude Safari è riavvia.
Cumu sguassà a cache in Mac Chrome
Eccu i passi per sguassà a cache in Google Chrome manualmente:
- Cliccate nantu à i punti 3 in l'angulu superiore dirittu di u navigatore Chrome. Sceglie " Settings ". O appughjà i tasti "shift + cmd + del" utilizendu a scurciatoia di u teclatu.
- À u fondu di u menù, sceglite "Avanzate". Dopu cliccate "Clear data browsing".
- Selezziunate u intervallu di tempu in quale vulete sguassà i dati in cache. Se vulete sguassà tutte e cache, selezziunate u principiu di u tempu.
- Cliccate "Clear data". Allora chjude è ricaricà u navigatore Chrome.
Cumu sguassate a cache in Mac Firefox
Sguassà i dati in cache in Firefox hè simplice. Basta à verificà a seguente guida sottu.
- Cliccate " Storia " da a barra di menu principale.
- Selezziunà "Clear storia recente".
- Nantu à a finestra chì si apre, cliccate nantu à u menù chì si trova à u latu drittu è selezziunate l'intervallu di tempu chì vulete sguassà. Pò esse quattru settimani o un mesi o pò esse da u principiu di u tempu.
- Espandi a sezione di dettagli è verificate "Cache".
- Cliccate nant'à "Clear now". Dopu qualchì minutu, tuttu u vostru cache in Firefox serà sguassatu.
Cunclusioni
Dati cache pigghia assai spaziu nant'à u vostru mac è sguassà sta dati ùn solu liberate u vostru spaziu nant'à u vostru Mac ma ancu migliurà u rendiment di Mac. Paragunatu à u modu manuali, usendu MacDeed Mac Cleaner hè u modu megliu è più sicuru per sguassà tutti i fugliali cache in Mac. Avete bisognu di pruvà!