macOS hè assai prutettu da esse dannatu da operazioni imprecisi è ci sò parechji schedarii è cartulare di sistema oculati per difettu in u vostru Mac. Calchì volta vi tocca à accede à sti schedari. Allora in sta guida, vi mustrarà cumu fà vede i fugliali nascosti in Mac in trè manere è cumu ricuperà i fugliali nascosti sguassati accidentalmente in Mac.
Cumu mustrà i fugliali nascosti in Mac via Terminal
Terminal Command pò aiutà vi mustrà i fugliali nascosti in Mac è ammuccià di novu per prutezzione. Segui i passi sottu à upirari.
Passu 1. Open Terminal, poi copià è incollà u cumandimu seguitu in a finestra di u Terminal: i defaults scrive com.apple.finder AppleShowAllFiles -bool true. Press Enter.
Step 2. Allora scrivite "killall Finder" in a finestra di u terminal è appughjà Enter. È vi vede i fugliali è i cartulare nascosti in u Finder.
Se vulete ammuccià di novu, poi ripetite l'operazione ma cambiate u cumandamentu da l'ultima parola "veru" à "falsa". Allora tutti i schedarii è i cartulare di u sistema seranu ammucciati di novu.
Cumu mostra i fugliali nascosti in Mac via AppleScript
AppleScript pò ancu permette di vede i fugliali nascosti in Mac. Pò fà vede i fugliali nascosti in Mac più veloce è faciule.
Passu 1. Open AppleScript. Allora copià è incollà u seguente codice in a finestra di l'editore:
display dialog “Show all files” buttons {“TRUE”, “FALSE”}
set result to button returned of result
if the result is equal to “TRUE” then
do shell script “defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles -boolean true”
else
do shell script “defaults delete com.apple.finder AppleShowAllFiles”
end if
do shell script “killall Finder”
Step 2. Cliccate u buttone rossu Play è selezziunate "TRUE" per vede i schedari ammucciati in Mac.
Per piacè, salvà u schedariu è aduprà ogni volta chì avete bisognu di ammuccià o svela i fugliali è i cartulare in Mac.
Cumu mostra i fugliali nascosti in Mac via Funter
Funter hè una app di terzu gratuitu chì permette di vede i fugliali nascosti in Mac è cambià a so visibilità in Finder in dui clicchi. Pò ancu gestisce i fugliali cumpresi a ricerca, a copia, a mossa, o a caccià i fugliali è i cartulare.
Ancu s'ellu hè totalmente gratuitu, cuntene publicità. Siate cuscenti di a riferenza à l'altru software quandu aduprate sta app. Pudete scaricà lu for free nant'à u so situ ufficiali è seguità a guida sottu à mustrà i schedari ammucciatu su Mac.
Step 1. Open Funter è vi vede l'icona Funter in a barra di menu. Cliccate l'icona.
Step 2. Turn on "Show Hidden Files" è dopu sicondi, i vostri schedari ammucciatu cumpariscerà. Sè vo vulete piattà elli, disattivate "Mostra i schedari Hidden".
Cumu ritruvà i fugliali nascosti persi è eliminati in Mac
Pudete sentu sicuru chì sapete ciò chì fate nantu à u vostru Mac, ma ci sò assai utilizatori Mac chì puderanu causari danni o perdita di dati. Quandu i vostri fugliali nascosti appariscenu, saria più prubabile chì pudete sguassate accidentalmente chì puderia causà prublemi in tuttu u sistema. Ùn ti ne fà! Pudete ritruvà elli utilizendu software di ricuperazione di dati di terzu partitu cum'è MacDeed Data Recovery.
MacDeed Recuperazione Dati hè unu di i meglii software di ricuperazione di dati per l'utilizatori di Mac per ricuperà foto, documenti, video, musica, archivi è altri fugliali da unità Mac internu è esternu, carta di memoria, lettore MP3, unità USB, fotocamere digitali, etc. liberu avà è pruvate.
Passu 1. Open MacDeed Recovery Dati su Mac.
Step 2. Sceglie u locu induve i schedari ammucciatu persu sò stati urigginariamenti cullucatu. Poi cliccate "Scan".
Passu 3. Dopu à sta 'app finisci scanning, vi mostra tutti i schedari trovu. Cliccate ogni fugliale per vede in anteprima i dettagli. Selezziunà i schedari vo vulete stallà è cliccate "ritruvà" à salvà li nant'à un altru dispusitivu.
In tuttu, sè vo site un principiante Mac, avete megliu aduprà Funter per vede i fugliali nascosti in Mac. È attenti quandu si tratta di schedarii di sistema chì ùn sò micca nascosti.